Gepost op

Killerbody-dieet by Fajah Lourens

Ik heb er een tijdje op moeten wachten, maar toen ik donderdag thuiskwam uit m’n werk lag ‘ie dan éin-de-lijk op de mat; hét boek van Fajah Lourens! Het boek heet ‘Killerbody Dieet – Slank in 12 dagen’. Ik volg Fajah al een tijdje en ben echt ontzettend blij dat het boek binnen is. Ik zal het schema gaan (proberen te) volgen en zal mijn bevindingen natuurlijk meenemen in de Weekly Update. Nu zal ik een kleine impressie geven over het boek. Zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder!

Eerst de achterkant
De achterkant maakt het woord ‘motivatie’ helemaal waar. De woorden die ze uitspreekt zijn echt heel erg motiverend!
‘Met dit boek help ik je om haalbare doelen te stellen en te halen. Volg mijn 12 weken trainings- en voedingsschema’s en geniet van de lekkere en praktische recepten. Deze ontwikkelde ik speciaal voor jou samen met mijn team van fitnessexperts en voedingsdeskundigen. Met het Killerbody Dieet is een gezond en strak lichaam voor jou binnen handbereik. Want als ik het kan, kun jij het ook! Liefs, Fajah.’

Hoe is het boek opgebouwd?
In de inhoud van het boek staat duidelijk aangegeven hoe het boek in elkaar steekt. Er zit een logische volgorde in (erg fijn dus). Fajah begint met een motivatie waarin ze vertelt hoe ze zo fanatiek is gaan sporten, hoe haar lichaam erop reageerde etc.
Daarna komen de doelstellingen & de vragenlijst. Dit is dus door jouzelf in te vullen! Dit vind ik echt een heel groot pluspunt. Zo kan je heel goed zien waar jij in het begin staat & hoe jij je progressie boekt binnen bepaalde weken! Er staan verschillende soorten lichaamstypen beschreven. Je kunt kijken welk soort lichaam bij jou hoort en wat de beste manier is om te werk te gaan om af te vallen/ sterker te worden.

Voeding
Natuurlijk staat er in het boek ontzettend veel over voeding. Denk aan het aantal calorieën, de vetten (goede en slechte), koolhydraten, eten op vakantie etc. Verder staat er ook een dieetplan is. Wat het allemaal inhoudt weet ik nog niet precies, maar ik ben ontzettend benieuwd!

Training
Training is natuurlijk ook een logisch onderdeel van het boek: met alleen voeding kom je er niet! Er staat home-workouts in, maar ook trainingen voor in de sportschool. Verder staan er nog tips in voor bepaalde spiergroepen etc. Ik verklap niet teveel; daarvoor moet je het boek zelf maar aanschaffen 😉

Recepten
Als laatste onderwerp staan er recepten in. Er staan zelfs boodschappenlijstjes in per week; hoe handig is dat?! Een van de laatste hoofdstukken is: ‘Hoe houd ik mezelf gemotiveerd?’ De eerste 6 weken zullen bij mij wel gaan, maar bij de laatste 6 weken zal ik deze pagina wel eens openslaan denk ik..

Een leuke bijkomstigheid is dat je bij aankoop van het boek een activatiecode krijgt voor een jaar lang online trainingen van Fajah twv €49,-; SUPERGAAF!

Zelf ben ik sportief aangelegd en sport ik ook een paar keer in de week. Ik ga dit programma proberen vol te houden, maar het moet wel leuk blijven. Ik ga mezelf NIET uithongeren (wat soms wordt geassocieerd bij ‘Killerbody’s). Ik zal goed trainen en goed eten; zonder goede voeding heb je geen energie en gaat de verbranding veel minder snel.

Ben jij van plan om het boek te kopen?

Liefs,

Femke

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.